Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 307 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Zastřešení objektu pro společenské účely
Bašista, Ján ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá statickým prepočtom pôvodnej strešnej konštrukcie objektu pre spoločenské účely a návrhom dvoch variant nového zastrešenia tohto objektu, ktorý má obdĺžnikový pôdorys o stranách 30 m x 47 m. Strešná konštrukcia je uložená na nosných obvodových betónových stenách. Okrem zaťaženia vyplývajúceho z funkcie objektu a klimatickej oblasti sa uvažuje, s ohľadom na špeciálne požiadavky na prevádzku a technológie, na viac so zaťažením osamelým bremenom o veľkosti 2 t zavesenom v ľubovoľnom mieste strešnej konštrukcie. Variant 1 je navrhnutý ako oceľový s použitím ocele S355. Variant 2 je navrhnutý v kombinácii dreva GL24h a hliníku EN-AW 5083. Obidva varianty majú 11 priečnych nosných väzieb a na nich uložené k nim kolmé väznice. Stabilita konštrukcie je zabezpečená strešným stužujúcim systémom.
Získávání víceúrovňových asociačních pravidel
Nguyenová, Thanh Lam ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá získáváním víceúrovňových asociačních pravidel. Cílem této práce je zaměřit se na dostupné algoritmy pro získávání víceúrovňových asociačních pravidel a implementovat aplikaci s grafickým uživatelským rozhraním, která bude demonstrovat funkčnost těchto algoritmů. Zvoleno bylo pět algoritmů založených na algoritmu Apriori. Pomocí aplikace byly provedeny experimenty s jednotlivými algoritmy a na závěr byly výsledky experimentů porovnány a zhodnoceny.
Nadstavba zadního traktu rodinného domu
Jetmar, Ondřej ; Šulák,, Pavel (oponent) ; Strnad, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářské práce se zabývá návrhem železobetonové stropní desky. Stropní deska bude v jednom směru převislá za obvodové nosné zdivo. Práce bude obsahovat řešení ve dvou variantách. První varianta uvažuje převislou část desky nepodepřenou. Druhá varianta převislou část desky podepírá bodově sloupky. Bakalářská práce obsahuje navržení konstrukce desky ve dvou variantách a jejich vyhodnocení.
Programové vybavení pro počítačovou podporu měření
Krontorád, Jakub ; Janečka, Jan (oponent) ; Vdoleček, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá programovým vybavením, které umožní počítačovou podporu měření. Řeší softwarovou podporu měření jako jednu z variant automatizace měření a zpracování dat a informací. Podrobněji analyzuje vybrané významnější programy, rozšířené v technické praxi a stručně seznamuje s někteými dalšími možnostmi, dostupné na našem trhu. V závěru se pokouší shrnout základní výhody a přínosy měření pomocí počítače a srovnání základních nároků vybraných programů na hardware i obsluhu.
Deep Neural Networks Used for Customer Support Cases Analysis
Marušic, Marek ; Ryšavý, Ondřej (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce)
Artificial intelligence is remarkably popular these days. It can be used to resolve various highly complex tasks in fields such as image processing, sound processing, natural language processing, etc. Red Hat has an extensive database of resolved support cases. Therefore an idea was proposed to use these data for data mining and information retrieval in order to ease a resolution process of the support cases. In this work, various deep neural network models were created for prediction of features which could help during the resolution process. Techniques and models used in this work are described as well as their performance in the specific tasks. Comparison of individual models is outlined as well.
Návrh implementace IPv6 protokolu ve společnosti
Dvořák, Petr ; Dolníček, Petr (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na implementaci protokolu IPv6 v reálném firemním prostředí. Na začátku jsme seznámeni s teoretickými poznatky o tomto protokolu. Ty je možné v praktické části po analýze současného stavu společnosti XXX spol. s r.o. využít k návrhu možných řešení implementace včetně fyzických zařízení.
Financování projektů z fondů EU
Pech, Jiří ; Skovajsa, Adam (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je posoudit způsoby financování podnikatelského záměru konkrétní výrobní společnosti se zaměřením na možnost financování projektu z fondů Evropské Unie. V teoretické části jsou diskutovány formy financování ze zdrojů Evropské Unie. V prakticky zaměřené části se práce věnuje firmě Montanna, spol. s r.o., představuje její investiční možnosti, na základě SWOT analýzy identifikuje investiční projekt a řeší způsoby jeho realizace, přičemž uvažuje financování formou dotace z fondů Evropské Unie.
Poskytování služeb v rámci Operačního programu Podnikání a inovace
Stružková, Stanislava ; Pernica, Martin (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu hlavních požadavků na získání finančních prostředků z Operačního programu Podnikání a inovace. Práce formuluje doporučení pro provádění činností nezbytných pro úspěšné řízení projektu. Cílem je poskytnout vybrané firmě ucelený přehled skutečností důležitých pro úspěšné čerpání prostředků z Operačního programu Podnikání a inovace.
Elektronický obchod jako podpora podnikání
Kratochvíl, Tomáš ; Vidlák, Lubomír (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Elektronické obchodování představuje v současné době jeden z nejlepších způsobů podpory podnikání. Toto je důvodem, proč je moje bakalářská práce zaměřena právě na nalezení optimálního řešení elektronického obchodování pro společnost vyrábějící dárkovou keramiku. Ačkoli se jedná o úspěšnou společnost v tomto oboru, nikdy nebylo využito elektronického obchodování pro prodej svých produktů. Součástí mojí práce je analýza společnosti, na jejímž základě jsem se pokusil vytvořit realizovatelný návrh elektronického obchodu, s podporou teoretických poznatků.
Podpora zpracování požadavků zákazníků
Kalivoda, Vojtěch ; Rychlý, Marek (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce popisuje realizaci podpory zpracování požadavků zákazníků společnosti ALVAO. Cílem práce je vytvořit rozšiřující nástroj/modul do systému ALVAO Service Desk, jenž bude zákazníkům vytvářet prostor pro jejich nápady na zlepšení systému. Kromě přidávání nových nápadů na zlepšení je jim také umožněno hlasovat a vytvářet tak mezi změnami priority. Práce se nejdříve zaměřuje na technologie, na kterých je ALVAO Service Desk postavený. V další čási je proveden rozbor samotného systému. Následuje návrh nástroje a nakonec je popsána jeho implementace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 307 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.